Thursday, May 29, 2008

门面说话

我无预料到系weekdays早朝会遇到识0既人...我无预料到同学仔认得我...我无预料到一个未曾响学校讲过0野0既人会自动行埋过0黎同我讲0野...



时间:早朝

地点:pudu raya 车站



同学仔:“eh? 返金宝丫?”



对于佢0既问题我觉得非常之搞笑。我企得响呢度我梗系搭巴士返金宝喇!当时0既我好无奈0甘,好尴尬0甘笑住同佢讲:“系丫!”



对住唔系好熟0既人,我地通常都会讲D好门面0既说话0黎打破沉默。明明见到你食饭,仲会:“食紧饭丫?”;明明见到你睇电视,仲会:“睇紧电视丫?”,难道门面说话内边包括废问题?真系好有一个冲动顶返对方:“无通我嗬紧屎?”



时间:下午

地点:金宝某一间服装店

见到一个中学senior :



我:“返到金宝喇?”







:X






..........................如梦初醒..........................





睇0黎我自己都要检讨下喇!

3 comments:

cARrOt said...

eee.. update jor blog ah??!!
haha~~~

ckyue said...

wah..that post 29th may ge le wor...now u jz notice? hehe..nvm..i always sekali post so many thg in 1 day..mayb u din notice this 1 only....lalalaa~

Unknown said...

being force to leave comment...hahah