Thursday, December 31, 2009

piss off!

无可否认我是不会停的收音机,有不爽也是一直重复又重复地抱怨一下就好。但是没有多少人知道在我真的很生气的时候一定要远离我,你做任何事情只能让我更火滚。就请让我自己用我自己的方式平复心情。

its an unbreakable fact that i'm an annoying sparrow. even i feel not good i just repeat the thing again and again only. but if i'm really lost my mind, please stay away from me, let me calm down with my own way, because whatever you do is just adding oil on fire only.

No comments: