Friday, November 10, 2006

死變態佬事件

個日放工,發覺掛响曬衫處少左我概bra同底褲. 望真D,見到自己概bra離門口不遠處. 再向後望,睇到兩個衫架响樓梯度. 唔洗估,一定系死變態佬偷左. 淨系想像,就覺得好核凸.好變態. 我唔明掂解D人會有D甘變態概癖好. 有點兒唔死心,叫shan yuan陪我上多一樓,睇下會唔會留响樓梯度.最上就系閣樓,我以家先知呢度有閣樓. 個度陰森得黎,系吸毒,捉人去強姦概好去處. 原來附近我屋企系有一個甘危險概地方!


閣樓概探索空手而歸. 我底褲下落不明,仲要俾shan yuan笑我 "如何面對~無底褲著的日子~~". 雖然第二日去左security pondok投訴, 但系我完全想像唔到security概condo都有死變態佬! 除左覺得齋坐概security無麼用之外, 覺得社會越來越變態! 我感覺到人身安全受威脅,個閣樓更加令我心寒.



p/s: T.T 我概底褲.....

2 comments:

wjiann said...

aiya under onli go buy la...the under very exp meh?? but i think u shud find sumwhr to move leh, so danger

ckyue said...

as my friend said: bin tai lou everywhere, never decrease the amount. Haiz...i have to be more alert when in and out lor... thats y my bf want me MUST find people to accompany me till to the front door lor...