Monday, November 13, 2006

瘋狂概virus season

我唔知近排系病毒盛旺季節, 佢地响我唔留神概時候光明正大潛入黎. 我根本唔知响邊度'傳染'返

黎.雖然有AVG, 但系於事無補. 0岩0岩就遇著剛剛, Jacky結婚,連續兩個禮拜請假. 開始就佢忙我

又趕工,之後就佢請假, 個段時期唯有麻煩Shan Yuan搵下software洗D virus囉...



起初AVG淨系detect到一只,之後好似越scan越多,佢地專門攻擊exe file,搞到我公事上概software

幾乎全部lai晒野. Shan Yuan又要搵D software出黎repair, 最離普D都仲有! 我起初lai野之後就

即刻backup D野囉external hardisk度,點知Shan Yuan攞去佢電腦scan, 入邊有101個file

infected! 梁山泊101條好汗咩!



Shan Yuan就千吩咐萬吩咐話唔好上網,一切upload同download由佢地代勞, 之後再放落share

folder, 我正開網絡攞. 就連同事們要print野都要0益一0益我開網絡....鬼叫我用緊架電腦系

share folder同連接printer咩...我一個人lai野, 全部人跟住我受罪...好彩就無傳染到俾佢

地...



坐隔離概caren亦同我同一日lai野, 但系佢就落得兩袖清風,話format就format, 不知幾瀟灑! 我

就惦都要等Jacky返黎喇...有virus就Scan, attack software就repair...



最後的最後,神通廣大概Jacky竟然無format到電腦, 就搞惦晒D virus. CTO果然系CTO!



前前後後都要三個星期囉...同時期亦有其他朋友仔响今次概virus season中招...有人話系anti

virus公司放出黎概, 等平民百姓中招, 之後賣佢地概software, 從中就轉一筆. 唉...以家D人,

為左錢, 乜都做得出.....

3 comments:

wjiann said...

normall oso like this d la....i believe is those ppl in antivirus company oso!!

ckyue said...

haih...what a world we having now...

Anonymous said...

你比caren 好,至少不用format啦!还要怨什么兩袖清風,哪有兩袖清風哦!