Friday, August 11, 2006

旅遊書教溝女10對白 ten opening sentences to tackle girls

想去歐洲獵艷,卻未精通多國語言?蘇格蘭(Scotland)早前新出版一本旅遊會話書,教你十大「溝女必殺開場白」,用六種歐洲語言應該怎樣說,包括德文、法文、意大利文、葡萄牙文、西班牙語和捷克語,讓你「一書在手,勻歐s洲」!會話書每本只售3.5英鎊!美聯社

Recently Scotland publish a tour conversation book 'ten opening sentences to tackle girls', it have different lauguages, include German, French, Italian, Portuguese, Spanish and Czech and it just sold 3.50 pounds.




1.妳爸爸是不是神偷?看來他偷了天上的星星,放到妳雙眼。

Was your father a thief? Because he stole the stars from the sky and put them in your eyes.



2.妳從天堂掉到凡間時,是否很痛?

Didn't it hurt when you fell from heaven?


3.你一定累壞了,因為妳整天都在我腦海中跑來跑去。

You must betired, because you've been running through my mind all day.



4.不好意思,我好像遺失了我的電話號碼,我可以借用妳的嗎?

Excuse me, I seem to have lost my phone number. Could I borrow yours?



5.妳相信一見鍾情嗎?還是我要在妳身邊走多一次?

Do you believe in love at first sight,or shall I walk by again?



6.請問妳會親吻陌生人嗎?不會?那麼讓我自我介紹。

Excuse me, do you kiss strangers? No? Well let me introduce myself.



7.妳整晚跑入我的夢,妳的腿累了嗎?

Do your legs hurt from running through my dreams all night?



8.我初到貴境,請問妳可否我怎樣去妳家?

I'm new in town.Could you give me directions to your apartment?



9.妳有地圖嗎?我不斷迷失在妳的雙眸。

Do you have a map? I keep getting lost in your eyes.



10.妳雙眸唯一沒告訴我的,是妳的芳名。

The only thing your eyes haven't told me is your name.

No comments: