Saturday, October 18, 2008

老妈子与炸弹

我老妈子身上有3个不知何时会爆炸的炸弹
说的比较乐观一点,我妈怀了3个“孩子”
前几天她进院

进院前
我:我仲未知几时返。
老妈子:你返黎做乜野?
我:行行企企,煮下饭呱..
老妈子:煮饭?哈哈!又无识买菜!几粒钟都唔知食得未丫!
我:行路去tesco咯...我呢度都系去tesco买既啦!
老妈子:哈哈哈哈!(摆到明是嘲笑的笑声)算啦!你唔洗返黎啦!无人会理你啦
我:......


第一天
我:惦丫?
小弟:无事咯..出左黎。
我:甘快出院?
小弟:系出左手术室。
我:甘拒而家做紧乜?
小弟:等食咯。好无聊。
我:甘你地响canteen?
小弟:无丫...响全马最大既tesco行紧
我:.......

印象中那些人进医院然后一定有人陪过夜,然后病人一定是嘴唇干干白白很虚脱的样子。但是他们还很relax去逛tesco...是我看港剧太多还是他们太relax?

第二天
我:惦丫?
老豆:有咩野wo?听日就出得院咯...
我:甘快?得唔得嘎?
老豆:拒跳舞都仲得丫!
我:甘休息几久?
老豆:两三个礼拜咯...
我:甘犀利?
老豆:无么野嘎啦!你唔洗返黎啦!
我:开隆定系pin? (玩得古惑仔多)
老豆:pin (估唔到拒同我一齐古惑仔)
我:打横打直?
老豆:梗系打横啦!边有人打直既?未好似拉链甘爆咯!

一个两个都叫我不用回去 T.T

第三天
我:有无去睇你阿妈丫?
肥婆:无wo...不过有听到拒把声,中气十足咯...唔系人黎既!做完手术仲甘精神!
我:甘犀利?惦解唔安排同你阿妈隔离床?可以倾下计嘛!
肥婆:都唔同!
我:都系妇科者!
肥婆:唔同医院丫!
我:哈哈!曹启民阿嘛!拒好老啦wo...
肥婆:咩老丫?记性不知几好!
我:老到手颤
肥婆:你就手颤!手脚快过你咯!好似你甘“摸”咩!
我:>.<

惦都要踩我两野

第四天
老妈子:沉日出院,夜晚我自己煮添!(声音真的是中气十足,更平常一样)
我:听讲你跳舞都得wo!
老妈子:哈哈!系丫系丫!可以去跑步。(还会讲笑话wo...)
我:有本事去爬山啦!(6)
老妈子:哈哈!
我:我朋友都要休息3个月啊!你两三个礼拜得唔得嘎...
老妈子:我保养得好嘛!仲精神过你丫!好似你咩!食无定时又夜训blah blah blah(完全不放过踩我的机会)...个三旧野有鸡屎果甘大粒丫!
我:甘系未好似水袋甘水水透明嘎?
老妈子:边会透明既?有血梗系红色啦!
我:你系水瘤无系血瘤wo blah blah blah
老妈子:好蠢嘎你!睇多D书啦!heiya (越讲越劳气)
我:>.< 好啦..我自己去上网google


看来真的很健康。哈哈!thank God! 也谢谢弟兄姐妹的祷告!谢谢大家的关心!昨天受到祷告小组的信息,我竟然没有想到yyq会quote我的‘中气十足’进去咯...炸到一下...yyq你真的很可爱下!XD

2 comments:

cARrOt said...

hehe.. so finish google liao ma ??wish ur mummy recover soon thn u can dance wif her jo. haha

ckyue said...

haven ler..hehe...

thanks for concern!

i dun wana dance v her...my dance is sucks